WXPost SEp 7 W74 |

Offerto Nixon
Is Denied
By Magazine

The Reader’s Digest denied
yesterday that former Presi-
dent/Nixon has been offered
$100/000 a year to serve as a
consulting editor. A story in
yesterday’s Washington Post
said that Mr. Nixon is believed
to have received such an offer.

A statement by Hobart
Lewis, editor in chijef of Read-
er’s Digest said:

[‘Reader’s Digest has at the
wevsent time no contractual

- &greement nor any plan for an
agreement with former Presi-
dent Njxon to write articles or

B e % aet as a consuli-
wee

l




