

An article Saturday stated incorrectly that Daniel Schorr, the CBS reporter, had offered a Congressional report on intelligence activities to other newspapers before he offered it to The Village Voice. Mr. Schorr offered the report first to book publishers, but never offered it to another newspaper.

FEB 23 1976

NYTimes