

## Correction

A Newsday article that appeared in Nov. 15 editions of The Washington Post incorrectly stated that sources who discussed former Defense Secretary James R. Schlesinger's letter complaining of alleged Soviet SALT violations had actually seen the letter.

In fact, the sources had not seen the letter but had been informed of its contents and discussed it in detail with the reporter. An editing change in New York resulted in the error.

WXP 26 NOV 78