
Offer to Nixon 
Is Denied 
By Magazin,e 

Pt 	911//11 
The Reader's Digest denied 

yesterday that former Presi-
dent Nixon has been offered 
$100,000 a year to serve as a 
consulting editor. A story in 
yesterday's Washington Post 
said that Mr. Nixon is believed 
to have received such an offer. 

A statement by Hobart 
Lewis, editor in chief of Read-
er's Digest said: 

"Reader's Digest has at the 
l'estaent time no contractual 
agreement nor any plan for an 
agreement with former Presi-
dent Njxon to write articles or 

4.7o act as a consult-
... 7- 


