
1-79 4y--,496 
Lounge Owner 

Sues Time Inc. 
• Charging the Sept. 8 issue of 

Life Magazine caused scandal-
ous publicity for his Speakeasy 
Lounge at 834 N. Rampart 

• Glenn Slayton Wednesday filed 
a $10,000 suit against Time Inc. 

✓ The suit said on page 95 of 
1,  the magazine, three pictures 
d were explained by captions say-
3 ing, "Marcello's interests in- 

clude sports betting parlors such 
as the Bank Club (above), the 

= Speakeasy restaurant - casino 1 
(below, left), and the Sho-Bar, 
a strip joint in New Orleans." 

7 Slayton said he is the only 
owner of the Speakeasy, and 
has never operated any gam-
bling or betting devices there 

'since he opened it Dec, 28, 1965. 


